Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, april 26, 2008

Om att göra ingenting

Sitter här och gör... ingenting. Ska nog installera nyaste msn. Kanske. Har fått 7 kommentarer hittintills på tävlingen. Ska bli kul att se hur många det blir... Har dessutom mutat mina två favoritbloggerskor, eller ja två av dom rättare sagt, att slänga in lite smygreklam. Den ena har svarat ja, men den andra har jag inte fått nå svar från än... Hoppashoppashoppas!

Sitter och hjälper Helena med sin blogg - jisses vad jag måste vara kass på att förklara vissa grejer, haha. Men det är helt okej, man kan ju inte vara bra på allt! Jag har en viss förmåga att säga vissarejer när jag menar nåt synonymt... och det kan bli lite problem då och då... Tur att det finns printscreen och paint i alla fall!

Niklas, Jimmie o Patrik spelar nå biljardspel som kallas "Nummerboll", fattar nada. Verkar helt ologiskt, å andra sidan så lyssnar jag ju inte hellerpå dom riktigt haha. [Kratasch!!] & sen "brutalt" (sagt med tonårsmörk stämma) säger en hel del om hur detlåterhär inne. Och s¨får man inte glömma "är det jag nu?", "har du trean där...hm...".

Inga kommentarer: