Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, april 29, 2008

Dèja vú (hur stavas det?!)

Nu sitter man här med munta om mindre än 4 timmar. Om 4 timmar så kommer muntan antagligen vara över. Då ska jag visa att jag vet vad ett referat är, jag ska prata om styvsyskon och nya familjemedlemmar, jag ska visa att jag kan min grammatik och jag ska visa en hel drös annat. Men sen så är det inte mer svenskaarbete på ett tag. Ganska skönt faktiskt. Men istället blir det Last Chaos i eftermiddag och (trippel-dèja vú fick jag nu...) sen blir det väl nå annat senare ikväll.

Men dèja vú då. jo jag kollade ner på pappret och jag inser att jag skrivit exakt den meningen innan och precis på det sättet med halva meningen i kanten. Jag har blocket på ett spec sätt och jag sitter och skriver på bloggen nu. Jag tror dessutom att jag fick någon dèja vú-känsla sist också.

Inga kommentarer: