Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, november 26, 2007

Baby Grace

Läs nyheten här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1330238.ab
Nu är det flera fall i världen med döda barn där föräldrarna misstänks. SÅ alla föräldrar alternativt blivande föräldrar eller ja, vad ni nu är: Det är okej att adoptera bort ungen om man inte vill ha den längre. Hellre det än att döda dom. Nu säger jag inte att jag i alla fall tror att det är föräldrarna som gjort det, men polisen verkar ju tro det i många fall.
En grej som jag kom att tänka på: Britney Spears "behandlar" ju sina ungar "dåligt" enligt de flesta tidningar. Men i början, när all denna hysteri kring hennes barn började, då var hon ju som vilken mamma som helst. Förutom att hon kanske var en av världens mest kända morsor då men om vi bortser från det. Stoooora rubriker när hon snubblade när hon höll sitt barn: Vem i helskotta snubblar inte? Och sen råkade hon ha barnet i famnen, yes, so what? Tror folk/tidningar verkligen att hon snubblade med vilje?!

Inga kommentarer: