Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, november 16, 2007

Åhhh. Förbannad

Hejsan!

Jag har från flera håll hört att du har en länk till vår testhemsida i
ett blogginlägg, ”onsdag, 11 juli, 2007”.
Jag ber dig att ta bort detta inlägg, åtminstone länken. Hemsidan är
icke offentlig och absolut ingen skall kunna hitta den genom att googla
lite.

Tack för visad hänsyn.


//Therese


Fick detta meddelande för några dagar men såg det först nu när jag loggade in på pixbox. Jag la ner själ och liv i att fixa dom här bilderna på de två veckorna som var sagda. Efter två, TVÅ JÄVLA månader, fick jag veta att det blir ingenting. Där var väl nån jävla barnunge som bara skulle ha en tia per bild, och det blev ju lite billigare då för dom. Jag ville inte ens hälften så mycket som man ska.
Jag är så jävla förbannad. Hur fan kan man ens be någon att visa hänsyn när man inte kan göra det själv. Personens ursäkt var att man var sjuk, men kan man ta kontakt med någon på pixbox första gången så kan man väl skicka ett meddelande att man är sjuk och att det kommer dröja med svar.

Inga kommentarer: