Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, november 14, 2007

Motionerande S500i

Så nu är man ägare av världens snyggaste mobil: SE S500i. SE står ju då för Sony Ericsson, och jag som sagt att jag aldrig skulle ha en ericsson.. ähum ja jag sitter ju här med en och är jättelycklig så jag har tydligen en i alla fall.



Och sen den stora nyheten, och den bästa: Jag har börjat motionera igen :) Var ute och sprang/gick i ca en kvart innan idag. Låter kanske inte så mycket, men för lilla (stora) mig som lyckas stoppa på sig massa extrakilon här o där så är det faktiskt ganska mycket. Sen när jag flyttar till Öjebyn så ska det simmas, minst fyra gånger i veckan. Och till Julafton, då ska jag vara fin igen :) Fast det ska inte bli som sist, för den här gången ska jag börja äta ordentligt igen. Och så är onsdagar och lördagar godisdagar, eller vad man ska kalla det. Äta-gott-dagar kanske?

Vad tycker ni om min nya outfit på bloggen? Tycker i alla fall att den blev härligt vintrig av sig. Ni som vill ha mitt mobilnummer, skriv här så skickar jag ett sms :) Angelica & Fanny ska få sina sms inom några minuter. Nu ska jag ta itu med mat och sen ska det pluggas. Det är ju trots allt betygdialog på söndag.

Kramhejs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

J�ttefin outfit och mobil :P
Om du vill ge ditt mobilnummer till mej s� �r mitt nummer: 0738093151 :D

Unknown sa...

TYvärr ger inte ut mitt nummer till "okända" (misstänker vem du är..)

Anonym sa...

minna kan du smsa mig med nummret??