Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, november 11, 2007

Inredningsdetaljer i snötider

Nu när jag o Niklas* ska flytta till nya lägenheten så sitter vi och kollar på massa inredningssidor.. Jag letar mest efter någon kul julklapp till mig själv och Niklas han eehhh.... kollar på massa spejsade grejer.
Julens helt klart knäppaste och fulaste modernisering av julsaker:
En julkrubba i plast med gubbar som ser ut som dom här... typ legogubbarna.

Lyssnar t.o.m. på julmusik nu. Jag menar om det snöar ute och man letar julklappar? Det måste ju vara tillåtet då ^^ Vi har ju typ en decimeter snö nu!

Sen fick jag VG+ både på speaking & Writing på engelskan, en riktig lyckodag med andra ord. Plus en ny mobil senast onsdag!

Jag funderar ju på att köpa nya krokar.. eller ja vi har ju inga krokar här. Här är ett förslag som jag fastnat bra mycket för!
Här är en annan grej jag fastnat ordentligt för, dock itne något jag tror jag skulle ha användning för, men kul ändå ju! Klistermärken med humörsvägning.
En väldans snygg grön klocka jag fastnat för. Den är jättesnygg, passa dock inte in i min plan för mitt rum... Tyvärr...
Såg en fin spegel på IKEA med blommor på. Men jag vill ha möjlighet att ta av blommorna och hittade därför en väldigt snygg grej på bluebox.se som jag ville ha. Fast dom blommorna är egentligen till för att hänga, och inte sätta på speglar. Men i alla fall!
Hittade världens gulligaste lampa (Fortfarande inget jag vill ha... Men gullig ändå!).
Något jag däremot verkligen vill ha är denna ljusslinga. Svart med blommor...
Dagens skrattmojäng: En krokodilljusstake! Den är verkligen värd att kolla på, bara för skrattets skull :)
Denna tejphållare och gemhållare är verkligen gulliga. Funderar på att skaffa, om inte åt mig så åt någon annan, bara för att dom är så grymma!




*Jag har bestämt att flytta ihop med Niklas istället för Angelica pga vissa saker som Angelica vet om men jag inte anser nödvändiga att förse allmänheten med. Jag vill poängtera att jag fortfarande är kompis med Angelica.

Inga kommentarer: