Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, november 04, 2007

Snöpromenad.

Alfred tyckte det ordet lät sött. Inte vet jag. Men nu har i alla fall jag och älskling varit på en (nästan) två timmars snöpromenad. Det var trevligt och härligt kallt! Så nu ska jag lägga upp en av de bilderna på bilddagboken. För mina stackars bevakare vrider sig just nu av besvikelse på att jag läger upp tråkiga vardagsbilder istälelt för mina intressanta naturbilder. Jaja. Men en bild ska upp i alla fall. Sen ska det pluggas. Läste klart religionen i morse, ska skriva sen. Och halva svenskan har jag läst. Om studieteknik och att tala och att skriva. Så sen får jag se vad nästa ämne blir. Engelskan vill jag spara till någon gång om tjugo år, men jag vet att jag inte borde. Men vi får väl se hur det blir. Programmeringen är ju roligast. Helt klart. Måste ringa mamma också. Om finskan, så jag kan börja plugga det till våren. För det är ju faktiskt så att nästa år är det året då jag fyller arton.

Inga kommentarer: