Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, november 15, 2007

Hungrig

Börjar bli rejält hungrig nu eftersom jag väntade med att fixa maten tills jag hade tagit lite i badrummet också. Så nu är köket halvfärdigt precis som badrummet. Fast saker och ting kan väl inte bli mer än halvfärdiga när det är två veckor kvar tills man flyttar.
Hittade i alla fall min tejphållare. På toaletten. Knäppt ställe, ingen aning om vad den gjorde där... Men nu var den där och nu här jag ingen aning om var den är eftersom niklas tog hand om den. Alla femtielva balsam/shampoo/tvål-flaskor är i alla fall nerstoppade. Och alla parfymer som jag aldrig använder och alla andra småflaskor som också mest samlar damm. Någon som har lust att komma o hjälpa till någon dag?

Inga kommentarer: