Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, november 30, 2007

Nu hamnade man här igen...

Ja, så enkelt är det. det är jäkligt skönt att få skriva av sig helt enkelt. Bli av med lite knasiga tankar och så där. Ändå så tappar jag lusten när det inte är mer än (högst) 100 personer som besöker bloggen enligt Bloggportalen. Varför vet jag inte riktigt. Det är väl den där uppmärksamhetsslynan i mig som inte får tillräckligt med uppmärksamhet av massa er som läser bloggen.
Har i alla fall städat en del idag. Och startat ett par maskiner tvätt som ligger i torktumlaren nu. Ska gå ner snart och se så den inte stannat. Är dock inte klar med varken matte eller programmeringen. Det suger verkligen att jag suger på ekvationssystem. SÅ på den 3 timmar långa bussresan ska jag göra något som är ganska ovanligt för mig. Jag ska räkna. Tal efter tal efter tal. Sen när jag kommer hem till mamma så ska jg käka och sen ska jag fortsätta räkna. Och när jag räknat ut hela ekvationskapitlet så ska jag fortsätta räkna i fördjupningskapitlet. Kan jag inte det sen så vet jag inte vad jag gör. Räknar om det antagligen. För nu är jag sur för att det inte går.
Niklas kommer snart hem och då ska vi till affären och panta flaskor. 47,50 kronor är alla våra flaskor värda. Det är ganska mycket pengar i min värld för tillfället. Ganska ordentligt mycket pengar just nu. Hittade två flaskor till nu så nu är pantsumman uppe i 50,50 kronor.
Hoppas det blir lite skidåkning i helgen, det skulle vara skönt. Sen har jag kommit på några grejer till önskelistan också, tur är väl det. Snart ringer väl Anita och frågar igen. Stegräknare, ritplatta till datorn & pengar är det som ligger på den billiga listan just nu. På den dyra finns det en Mac, ett 50 mm objektiv & förnyad prenumeration på DigitalFoto. På den dyra finns det såklart en massa mer, men om man räknar upp allt så blir ju chansen mindre att man får det man helt vill ha. Jo, en större hårddisk ligger ju också högt upp på listan.
Snart flyttar vi. En vecka kvar sen måste hela lägenheten vara nerpackad. Jisses, hur i helskotta är det möjligt att vi ska hinna få ner allt tills dess? Både jag och Niklas är ju borta från ikväll till måndag kväll dessutom.

Inga kommentarer: