Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, november 24, 2007

Läs.

När jag nu ändå har skrivit fyra inlägg idag så kan jag lika gärna skriva ett femte, och antagligen nåt till se ikväll innan jag går och lägger mig. Men det jag ville berätta nu var att jag har använt en hel timme till att läsa en underbar blogg, en blogg som man bara inte kan sluta läsa. Man bara scrollar neråt och neråt och neråt... http://citronmuffin.blogspot.com/ är adressen till denna magiska blogg. Läs för faan säger jag bara. Läs. Grym fotograf är hon också.

Sen har jag förresten dödat den där bananflugan jag nämnde i förra inlägget. Tror det var den i alla fall. Den försökte våldta min vattenflaska och då blev jag sur. Hejdå tänkte jag och sen var den död.
Nu ska jag plugga programmering. Fast jag ska nog ringa pappa först och fråga om han somnade över matteböckerna.

Inga kommentarer: