Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, november 27, 2007

Flickrflockerflackblä



Bilden kommer från flickr: http://www.flickr.com/photos/popsongs/1905608839/
Hennes bilder rekommenderas verkligen!

Efter ganska mycket om och men och ominstllation och avinstallation osv... Så funkar flock igen. Och glad är jag för det, men skolarbetet har nog blivit lite lidande. Igår så gjrode jag ett jättesnyggt schema som inkluderade diskning, fotorund lunsch, mellanmål, bibliotek... Men såklart så är man inte vaken förräns halv tolv. Jag satte klocka på att vakna tillsammans med Niklas, men då var jag heldöd. Sen vaknar jag en och en halv timme senare och då var jag halvdöd så jag gick upp och drog upp persiennerna och skulle dra ifrån gardinen; självklart trillar gardinstången ner. Så jag gick o la mig igen. Och sov till halv tolv. Så nu ska jag äta frukost, packa ner filt, kamera m.m. m.m. i en väska och sen så ska jag göra det som jag skulle gjort halv åtta i morse. Här kommer dagens schema: (dock är det så som det såg ut igår, så nu är det omgjort i min hjärna men inte på papper)


0630:Vakna
0645: Diska, sen frukost
0730: Gå till bussen med kameran, Naturkunskapen, filt, té, mobilen och sen dra ner till stranden.
0900: Gå hem
0915: Plugga
1030: Mellan mål
1050: PLugga
1230: Lunch
1345: Plugga
1530: Gå till biliotek, har de inte öppet så traska runt tills de öppnar
1700: Plugga
1900: Leka med pärlor & ståltråd.



Nu när det är omgjort ser det mer ut så här:
1228: Vakna
1315: Käka frukost (Diska om inget är rent)
1400: Ut o gå (se punkt tre i förra schemat)
1530: Gå hem
1600: Plugga
1650: Gå till bilbioteket
1730: Plugga
1900: Leka med pärlor & ståltråd



Ska alltså bara installera svenska som språk nu så ska jag käka frukost. hejs!

Inga kommentarer: