Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, november 28, 2007

Börja om?

Det är ganska skönt att sitta vid datorn. Då kan man skriva ner alla sina tankar på en gång. Man slipepr vänta och sen har dom försvunnit. Jäkligt skönt faktiskt. Av någon anledning skulle jag vilja börja om på ny kula med den här bloggen, jag vet inte riktigt, bara börja om... Få byta namn till nåt mer unikt. Jag menar "hon den annorlunda"? Hahaha. Jaja, tur man får lov att ändra åsikt. Grejen när jag valde namnet var ju trots allt att ha något annorlunda och när jag bestämt mig för att inte ha med "wicca" i namnet eftersom jag ville att den inte skulle vara religiöst betonat (ja, jag tänker på sånt. någon förvånad?) så fanns det inte så mycket kvar att välja på av det jag ville ha. Eller alltså, jag bröjade ju blogga på bloggspace och där fanns det inte så mycket kvara att välja på. Sen när jag testade blogspot istället så ville jag ha ett namn som var likt mitt gamla. och då belv det "den-annorlunda" istället för "hon-den-annorlunda" som jag ahde tidigare. Men jag vill ha nåt snyggt, stilrent och enkelt. Utan färger helst. Annars hade jag valt Safirvingar. Klockrent vackert och isigt stilrent. Men lite för präktigt möjligen, lite för stilrent. Ungefär som att välja "prinsessa" i namnet. De som känner mig vet att stavfel och sådant i bloggar stör mig enormt och att jag har oerhört svårt för att bryta färgregler; att ha blått & rött tillsammans till exempel. Jag vill börja om, jag vill prova mina vingar igen.

Okej, jag erkänner. Jag vill ha fler läsare. Men jag vill samtidigt börja om på ny kula. Se varthän det bär mig. Undrar om jag kommer att våga. Kommer jag på ett namn som känns bra till 80% så kommer jag antagligen göra det, för så dumdristig är jag. så det lär väl bli safirvingar, för det känns bra till 85%. Men samtidigt vill jag inte det.

Grejen jag skulle skriva från början var att jag är nog en av de få som hittar till silverfiskens flickr först och sen upptäcker att det är han som är silverfisken. Istället för att hitta till hans blogg och därigenom upptäcka hans flickr.

Inga kommentarer: