Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, november 28, 2007

Polfilter från Hoya beställt.

Fick mejl idag från DigitalFoto, en tidning jag prenumerar på. Den handlar om foto såklart och där brukar vara väldigt bra förmåner när man börjar prenumera på den. Det är även så bra (till skillnad från alla andra tidningar) att om man redan är prenumerant men om man vill ha någon av de gåvor som fås i samband med ny prenumeration så bara beställer man en fortsättning på ett visst antal nummer och sen får man present då också!
Men det var inte det jag gjorde nu, utan jag ringde för att fråga varför min dumma bok inte kommit ännu, och nej den var ju inte skickad då. Men istället så sa jag att jag ville ha polfiltret från Hoya som man då kan få nu om man börjar prenumera på tidningen. Och det kunde jag :) Så i nästa vecka så har jag ett polfilter! Har länge funderat på att skaffa det, precis som jag har funderat på att skaffa diverse andra filter. Men jag har ju inte vetat om jag har behövt dom så... jag har inte beställt. Men nu har jag då (snart) fått ett gratis. Gratis är gott. Det kostar ju trots allt 320 spänn att köpa. Nu behöver jag i alla fall inte oroa mig för julklapp till mig själv :)

Inga kommentarer: