Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, november 30, 2007

Bussresa & minipalmer

Idag bär det av till morsan. Exakt 1355 ska bussen vara här. Dock förväntar jag mig inte alls det. Har inte pappa satt in pengar till mig så blir det dock ett stort problem. Ett problem som innebär att jag inte har råd att åka ens bussen till mamma. Måste kolla det. *kollar* Jopp det fanns pengar där. Varav det mesta går till hyra å sånt skit. Men jag ska till affären om 75 minuter eller nåt och köpa kräm så då ska jag ta ut lite pengar också. Men förstår jag inte hur jag fått saker och ting att hänga ihop... ehh, strunt samma.
Jajja, nu är det plugg och städning som ska göras.
Någon som vet någonting om varför mina minipalmer vissnar? Är det för att dom står lite kallt eller dom får inte tillräckligt med solljus? Vad är viktigast, för dom kan tyvärr inte få både och. Eller ja, när de står varmt så får de väl lite solljus men inte nå mycket.

Inga kommentarer: