Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, november 29, 2007

När man snackar om kändisar...

..så brukar man säga att dom inte är som vem som helst. Möjligtvis att det finns några av de svenska kändisarna som är mer som vanligt folk. För er som inte upptäckt Magnus Ugglas blogg än. Ta en titt. Det är dock varning för att sätta julmusten i halsen när man skrattar.

" Något hemskt slog mig idag när jag stod i duschen och tvättade håret. Jag stod där med lödder i ögonen och duschslangen inklämd mellan benen och fick en otäck aha-upplevelse. Det är inte bara jag som klämmer in duschslangen mellan benen när jag tvättar mig, ALLA GÖR DET! Och det kan väl vara okej hemma i sin egen dusch, men också bara där. Tänk så många hotellduschar jag brukat bara de senaste veckorna. Nu förstår jag varför dusch rimmar på usch."