Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, november 21, 2007

Rörigt liv



Just nu känns mitt liv så här rörigt, allt är upp och ner och jag (den där stora saken) hör inte ihop med nånting. Jag menar, man har ju inte nyckelringar tillsammans med öronstift?! Jag bara önskar att saker och ting ska fixa till sig. Men jag är ju snart klar med Matte B också. Det känns i alla fall bra. Och sen så är det ju lite programmering kvar, den ska jag nog fixa i morron, tror jag. Och så ska jag börja på hemlabben i morgon. Och efter det så är det ju bara svenskan och engelskan kvar. Och då kan jag ju inte smita ifrån dom som jag gjort hittintills. Men svenskan fattar jag ju fortfande inget av. Om någon där ute i cyberrymden har läst novellen "Berg som vita elefanter" av Ernest Hemingway så snälla snälla skriv en kommentar här så jag kan ta kontakt med er, för jag fattar inte alls vad den handlar om!

Inga kommentarer: