Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, november 16, 2007

En resa genom lyckade misslyckanden...

Försök 1 - Totalt misslyckat.
Men jag hade bestämt mig, det SKA GÅ!

Eftermassa klippande och klistrande och deletande och kopierande och duplicerande, vilken såg då bäst ut?
Rania, Johan & Niklas fick vara smakråd...

Det blev den blå!
Men det ser fortfarande hemskt ut, speciellt med loggan...

Ett misslyckande, totalt misslyckande - Johans fel.
Dock växte en idé fram...

Efter massa kodletande utan resultat bestämde jag mig för att fixa loggan istället.

Nya loggan är på plats!
Alltså väntar mer kodletande, förhoppningsvis med resultat...

Och ja, till sist hittade jag det. Resultatet ser ni här!
Skriv gärna en kommentar så jag får veta vad ni tycker :)

Inga kommentarer: