Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, december 06, 2007

Buuuuu!

Sitter och försöker fixa till min externa hårddisk. Med betoning på försöker. Det går åt... pipsvängen. Bilderna vill verkligen inte laddas över. jag vet inte varför och jag är så sur över det. Så nu sitter jag och gör julkortsmallar istället.
Hittade massa gamla foton från när jag precis skaffat min kamera.
Här är ett självporträtt, det läskiga är att jag är blond. Är ju så van vid att ha det röda nu!
Men i alla fall, jag hittade massa fina vinterbilder från Skåne också. Det är en massa snö på de bilderna, så jag tänkte göra ett julkort av dom, men enligt Niklas såg det knäppt ut med ett "God Jul" så därför tog jag bort bilderna och sparade den som en mall.

Inga kommentarer: