Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, december 04, 2007

Skit. Piss. Blä. Stressad.

Eftersom jag mår så jävla piss så tänker jag bara kopiera meddelandet jag skickade till min metor. Det funkar som eftersom det är så jag mår. Blä. Här kommer det:
--------------------------------------

Hej!

Nu under förra helgen och slutet på veckan så har gjorde klart Matte B uppdrag 1 & skickat in, fick MVG på det så det känns bra.

Men under förra veckan och denna veckan så känner jag att allt går åt pipsvängen. Vi ska flytta på lördag och det känns som om vi fortfarande har miljoner saker kvar att packa, samt att jag vet att jag ligger efter i skolarbetet. Jag sover för lite och är ute för lite. Jag får verkligen inte tiden till att räcka till. Det är skitjobbigt. I helgen var jag hos mamma och då pluggade jag mest matte hela tiden. Nu när jag har börjat på uppdrag 2 i Matte B så vet jag att det är med ekvationssytem inte är min grej så jag har suttit åtta timmar och jobbat med det i helgen. Jag har även påbörjat en massa uppdrag men där är en eller flera detaljer som inte är helt klara och som jag inte får så bra som jag vill ha dom. Ska kolla igenom de idag och bestämma mig för om jag ska skicka in dom eller inte. Naturkunskapen är det där allt är klart men jag kan inte utföra varken labb ett eller två förräns jag har flyttat så det är väldigt frustrerande.

Det värsta av allt är att när jag är så här stressad så hinner jag inte ta mig tid till att gå ut och fotografera vilket är en av de få saker som gör mig riktigt riktigt lugn inombords. Jag vet att jag borde ta mig tid, men jag är för stressad för att göra det.

Tänkte bara skriva och brätta hur det är just nu

//Minna

--------------------------------------
Jag vill verkligen julpynta nu. Vill verkligen få ro i kroppen. Men icke det. Nu ska jag fortsätta förgås. Funderar på om en promenad skulle hjälpa. Tror inte det. Ska sätta mig med webbdesignen, för det kan jag i alla fall.

Inga kommentarer: