Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, december 15, 2007

Spelare

Hej & Hå!
Lat som jag är så blev det inga blogginlägg igår, det var för jobbigt att vänta på att datorn skulle starta upp. Istället körde jag och Nikals Krona eller klave där jag vann, Vem drar kortaste tandpetaren där jag också vann, och sen Röd eller lila pumla där Niklas vann. Sen på kvällen körde vi Vem där? och jag vann på det lätta sättet (ett kort) och Niklas vannpå det svåra sättet (två kort).

I övrigt har vi väl inte gjort så himla mycket. VI började packa upp men sen blev det inte så mycket mer än kläderna, som inte heller är klara för den delen. Vi funderar på att gå in till stan men jag känenr mig jättelat idag. Riktigt riktigt jättelat alltså.

Inga kommentarer: