Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, december 06, 2007

Packa ner vadå?

Jag förstår inte riktigt varför blogger nu loggar in mig som engelsk, fattar inte vad jag gjort. men det spelar ju ingen roll, jag vet ju vad allting är nu ändå så...

Har packat lite nu, tog det istället för en promenad, för vi flyttar ju trots allt i övermorgon, och vi ska tvätta i morgon eftermiddag, så då blir det nog inte alltför mycket packat. Har i alla fall packat ner det mesta i prydnadsväg och ljusstake/ljus-väg. Jag funderar lite på vad jag ska ta härnäst. tror jag fortsätter i köket faktiskt. Måste ju ta hand om alla glassburkar och andra förvaringsburkar samt mat och sådant. Ikväll ska vi ha spaghetti med grönsaker och vit sås så mjölet ska inte ner och sen imorgon ska vi ha potatismos så det ska inte heller packas ner. Det som nt ska packas ner får åka in i kylskåpet eller nå haha. Nämen jag känner mig verkigen i brist på saker att packa ner för att min hylla är så rörig och alla som har sett mig sortera någonting någon gång vet jag en låda vid namn "övrigt" inte ingår. Ordet "övrigt" är ett ord som jag hatar. Jag vet inte varför men jag hatar det. "för övrigt" går väl bra men inte annars. Usch usch usch.
Min mentor var tydligen väldigt imponerad av mina bilder. Väldigt imponerad. Då blir jag glad! Hon skulle visa bilderna för bildläraren på skolan tydligen. Jag vill verkligen fixa till min alldeles egna blogg så den blir exakt så som jag vill ha den. Men jag förstår mig inte riktigt på allting. Det är mest min fotoblogg som jag vill fixa till. Den är ju snygg som den är, helt klart, men jag vill att JAG ska ha gjort den själv.

Inga kommentarer: