Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, december 02, 2007

Trötta nyheter

Är hyffsat trött nu. Gick och la mig klockan åtta i morse och gick upp halv tolv. Plus ett gympa/stretching-pass med Mimmi nu.Vi hade Absolute Kidz 3 skivan som gympa-musik. Nostalgi. Men jaa, man lever ju. Ska snart gå och fixa matten klart. Dock så hittade jag lite nyheter dom jag reagerade (både positivt och negativt) på. Så jag tänkte slänga in dom här.
Till att börja med reagerade jag på Paris Hiltons läppar. Antingen så har hon förstört dom med Restylane eller så har hennes stylister försvunnit.
Dessutom så har jag uppmärksammat att eniro.se tycker att man kan lämna tillbaka telefonkatalogen när man bor i lägenhet. Vi fick ändå vår i brevlådan. Inte tusan visste man att man kunde det. Då hade man ju inte haft den skräpandes i hallen. Aftonbladet: – Avbeställ din telefonkatalog


Sen läste jag på metro.se att barn har blivit bättre på att äta nyttigt. Vilken tur att jag fortfarande räknas som barn då. Nämen, ärligt talat så tycker jag att jag har blivit ganska duktig på det nu. Alltså att äta bra. Mycket bättre än för några veckor sen i alla fall. Metro - Rapport: Unga äter mindre godis och tränar mer.

1 kommentar:

xuthus sa...

Blä på Paris Hilton!