Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, december 12, 2007

I'm in the game!

Hallå hallå alla där ute! I'm in the game again!

Wihoo japp, nu är man uppkopplad och fri igen. Eller fängslad hur man nu ser det. Men det känns bra att kunna kolla internet för vad man nu vill. Kladdkakerecept t.ex. som jag gjorde både idag och igår, men jag tog det via mobilen då.

Ska kolla igenom mina gamla inlägg och snygga till dom lite granna. Den här månaden har jag skrivet 3,42 inlägg per dag, medräknat detta. Det känns som trevligt ändå. Jag ska in och kolla Histats sen hur mycket besök jag ahr haft. Och bloggportalen. Det är uppmärksamhetsslynan i mig som vaknat igen. Men 150 per vecka som jag hade för två dagar sen känns ändå bra. Det är som så där ganska lagom, 28 stycken per dag enligt Histats är vad jag brukar ha. Vilket borde betyda att ajg har en del fasta läsare. Då blir jag ännu gladare.

Nu har jag fått hicka igen. Hick hick hick. blä.
Dricker te nu igen dessutom, luktar kanel och pepparkakor om det!

"Jul, jul, strålande jul...."

Har varit hundvakt idag, jättejättejättekul! Coleene & Sippan har hållt mig sällskap på mina promenixer, mysigt. Och Niklsa har kommit över det värsta av sin hundrädsla tack vare sötvoffsarna.

Men nu ska jag ta och fortsätta in i internetdjungeln.... Hejs så länge!

Och, förresten, jag har äntligen lärt mig att drifta. Ni vet när man sladdar i kurvorna snyggt och stiligt. Fast bara i spelvärlden förstås.

1 kommentar:

xuthus sa...

hihi, driftälskling :) <3