Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, december 02, 2007

Presentation på nytt



Eftersom fler & fler hittar hit till bloggen så är det kanske dax för en ny presentation. Jag har ju förändrats en del sen förra presentationen. Så här kommer den:

Jag är en som sagt en sprallig tjej, född i september och därmed jungfru. Nu tänker du säkert att du har hittat till en pedant, men jag kan lova dig - på gott & ont - att så är ej fallet...
Jag är galen i många olika saker med just nu så är inredning, snöflingor, fotografering, julmusik & bloggar högst upp på listan. På tal om bloggar så har jag flera stycken. En som handlar om fotografering, och en om mitt liv. Jag har även en som heter dagens idol men den blev aldrig något. Jag får ju inte glömma den sista bloggen jag har: photoshopguiden. Photoshop är ett annat stort intresse som tar en del av min tid.

Jag går i skolan som vilken annan ungdom som helst. Skillnaden är väl att jag sitter framför datorn och slappar istället för att stiga upp tidigt och släpa mig till skolbussen varje morron. Skolan är något jag tycker är kul, i alla fall att lära mig saker. Jag älskar språk & matte men engelska och ekvationsystem är inga höjdare i min värld.

2 kommentarer:

xuthus sa...

En ny presentation med en bild där du inte ens är dig lik :P

Unknown sa...

Åhja, sååå långt ifrån är det inte. Har dock ingen annan snygg bild på mig så denna får duga :P