Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

torsdag, december 27, 2007

Träning på språk.

Sitter och bläddrar lite i ett par tidningar jag köpte när jag var i Skåne sist, Practical Photography och Photography Monthly. Kollade lite i registret vad där fanns för kul och när jag såg testet på kameraryggscäken så tänkte jag kolla vad den kostade. En vattentät ryggsäck låter ju super bra. Jomen visst 179 det blir väl strax över tusenlappen tänkte jag, plockade fram valuta.se på datorn och kommer i samma veva på att det är brittiska pund, inte am dollar. Priset blev 2333,31 i svenska kronor. Riktigt bläigt faktiskt. Dock funderar jag på om jag ska köpa en väska för 250 plus porto. Killen som säljer fick i alla fall ner hela hans (kamera)utrustning där. Parantesen är för förtydliga att det handlar om kameragrejer inget annat. Vet minst två som skulle garvat ihjäl sig annars... Så det blir väl ca 350-400 och det tycker jag är ett långt mer okej pris än 2300 spänn. Få väl se hur det blir. Och på tal om kameragrejer så kommer nog mina saker idag, eventuellt imorgon om jag har otur. En sak är säker, att när jag far till Skåne ska jag köpa minst ett engelskt fotonummer. Jag behöver verkligen den träningen. V-e-r-k-l-i-g-e-n.

Har förresten lyckats göra klart nästan hela svenska A. Är så himla glad för det!

Inga kommentarer: