Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, december 01, 2007

Hos mama

Nu sitter man här och ska snart iväg till Heidi. När jag kommer tillbaka hoppas jag att mitt hår är ungefär dubbelt så lockigt som det är nu. För jag ska permanenta det. Hoppas att det blir bra i alla fall. Men vad som helst är väl bättre än mitt platta hår som någon gång kan få för sig att bli lite lite lockigt.

Jag har fått mina skolböcker idag. Jag fick fyra böcker till tyskan. Två böcker till fysiken och en till webbdesignen. Ikväll så ska jag håll på med webbdesignen tror jag. Hundra poäng i princip gratis innan jul behövs verkligen. Fast min mentor håller nog inte med om det, hon tycker nog att jag ska göra klart det jag ska göra. Men det är tråkigt det jag ska göra.

Nu är det mat.

Inga kommentarer: