Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, december 01, 2007

Kreativ oskärpa



Jag saknar verkligen att ha tid med mina foton känner jag. Saknar det riktigt mycket faktiskt. Fast det är väl inte så konstigt i och för sig. Hade nog varit mer konstigt för en blivande fotograf att inte sakna det. Har förresten uppdaterat min andra blogg: http://minna-the-photographer.blogspot.com. Borde verkligen skaffa ett kortare namn till den, men har inte kommit på något. Det är ju inte ens originellt. "Ofokuserad", "Skärpedjupsbloggen" eller "Kreativ oskärpa"? Den sista tyckte jag om men den innehåller ju ett 'ä'. Men jag tycker om det namnet. Mycket. Borde kanske byta namn på den. Tror att jag gör det faktiskt. Ska ju inte upp förräns nio i morron.

Mamma hade förresten en stegräknare jag kunde få låna imorgon. Förutsatt att hon hittar den. Ska kolla om namnet är upptaget nu. Godnatt.

Visst fan. Det ska ju vara på engelska. "Creativ vadåförnåtheterdet?"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg blogg!!!

Unknown sa...

tackar tackar :)