Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, december 10, 2007

Diverse från ett bibliotek

Dator!!! Har hasat mig bort till bilioteket och har nu dator i ca 45 minuter. Skönt. Eller nja, jag vet inte om jag tycker det. Ganska jobbigt på ett sätt. Det har varit himla skönt att inte känna av nån datornärvaro. Men det är ju en del som behöver kollas, mejl och liknande... Måste bl.a. kolla skolmejlen snart, och flickr, och alla tusen bloggar.... osv... En del kan jag ju kolla via mobilen men många sidor är för stora att kolla på i mobilen.

Sen ska jag iväg och köpa clementiner. Gott!

Ska nog låna nån bok nu när jag ändå är här på biblioteket, sätta mig ner i lugn och ro och läsa den. Det ska bli väldigt skönt att koppla av tycker jag.

Men jag tycker att ni är väldigt dåliga på att kommentera. Nån kommentar kan man väl få per dag? Med tanke på hur många ni är som läser bloggen. Dåligt av er. Menmen jag är glad att ni åtminstone läser den. 150 besök senaste veckan enligt bloggportalen. Men min besöksräknare säger att det är fler... Man kan ju ha båda två som fingervisningar åt hur bra det går. Och just nu går det spikrakt uppåt!

Inga kommentarer: