Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, december 05, 2007

Snösmycken

Ja, den här dagen började ju lite bättre än igår. Dock känner jag mig fortfarande lite halvstressad. Min mentor rekommenderade mig igår att jag skulle ut och fotografera så jag klädde på mig och traskade ut i 30 cm snö tillsammans med en styck kamera, 2 objektiv och massa filter. Plus ett ministativ och 3 halsband. Eftersom klockan då var nästan ett så var det blixt som gällde. Som de flesta av mina fotovänner vet så gillar jag inte att använda blixt. Fotovänner? var fick jag det ifrån? Jag menar naturligtvis de kompisar som är någorlunda intresserade av mina foton och min fotograferingsstil. Men i alla fall, det här med blixt blev ju riktigt lyckat faktiskt, hur skeptisk jag än var till det de första minuterna.

<--- Här är ett resultat.

Jag funderar också på om jag ska skicka riktiga julkort till nå folk, eller bara mejla. Eftersom utskrift + porto + kuvert blir ca 9 kr / styck så känns det mer ekonomiskt att maila. Funderar på om jag ska gör egna julkortsmallar eller om jag ska ladda ner dom från DigitalFotos sajt.

Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att brevbäraren kommer med mitt polfilter idag, då skulle jag bli så gladgladglad! Läste om polfilter igår i DigitalFoto, och jag längtar tills jag får prova det som står i artikeln. Dock kommer jag inte på vad det stod där just nu. Helt blankt, ingen aning om vad som stod där alls. Ojdå.

Inga kommentarer: