Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, december 17, 2007

MVG trots noll koll

Mja, jag har väl lite då & då sagt att jag är ganska duktig på att få saker att låta som om jag kan dom trots att jag inte kan dom, och att få VG+ på en svenskauppgift trots att man inte fattar något, det måste väl ändå vara en bedrift, haha. Hade jag inte gjort formateringsfelen i texten (indrag vid allra första raden och både kursivt och indrag på citaten) så hade jag fått MVG. Fast jag fick ju MVG- på hela uppdraget till slut. Då blir man glad :)

Jag och Niklas var ute och åkte skridskor igår, eller jag åkta och han sprang runt på isen. Där fanns såna här snöskyfflar och med hjälp av lite snö på isen och en snöskyffel så skrev han "MINNA" stort över isen. Det tycker jag är sååå gulligt. Tyvärr hade både han och jag lämnat mobilerna hemma så vi kunde inte ta kort på det. *snyft*.

Nu sitter jag och redigerar en bild jag tog häromdagen, ska ev göra nån julkortsmall sen. Dock finns ett litet problem. Hur ska jag lyckas ladda upp dom här på bloggen så ni kan ladda ner dom?
Snälla den någon som har ett förslag, skriv.

Inga kommentarer: