Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, december 05, 2007

Kramas, men inte med tomten

kramaAftonbladet: Kramas för de ensamma
Jag tycker faktiskt att Aftonbladet har riktigt vettiga kampanjer ibland, som den här till exempel. Nog för att de kanske är lite småfjantiga, men en kram, som i det här fallet, kostar ju ingenting att tillverka eller någonting. Bara en resa som krävs. Toppenkampanj enligt mig!

Metro - Så snabb är tomten
Har som vanligt suttit och snurrat runt på metro och aftonbladet. Det här ämnet kommer jag ihåg diskuterades varje år på skolan när jag gick i Sösdala. Jag vet inte om vi någonsin kom fram till nåt resultat, men här är det i alla fall:

34 microsekunder för varje hushåll = inga rim i år, om ni nu måste får dom vara förbannat korta.
5800 km/h i färdhastighet mellan hushållen = Inga saker på tomten, och helst inte mellan ytterdörren och där ni sitter heller, det kan resultera i trasiga saker.

Inga kommentarer: