Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, december 05, 2007

Hungrig? Jo, just det...

Jag är nog ganska knäpp har jag insett. I förra inlägget skrev jag att jag var hungrig, läste jag nu. Ähum.. jag tror jag glömde bort det nånstans på vägen haha. Fast i och för sig, känner jag fter riktigt riktigt noga så är jag nog hungrig. Men jag har ingen aptit i alla fall.
Har suttit med bilderna hela dagen, sen jag gick upp i princip. Gjort julkort, och sen tänkte jag göra på engelska också eftersom jag har en del personer jag skulle vilja skicka till, och lägga ut på den andra bloggen. Men hur säger man "God Jul önskar Minna" på engelska? "Merry Christmas from Minna" låter inte helt rätt i mina öron.
Inget polfilter idag. Inte ens nån reklam. Suck. Ska välja ut lite bilder och skicka in till Digitalfoto sen.
Läste metro innan idag och för att återknyta till ett gammalt inlägg så har Bobo nu hittat sin drömflicka: Bobo fann Filippa – tack vare Metro Tycker att det var gulligt i alla fall! Hon den annorlunda: NY / sthlm.

Inga kommentarer: