Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juni 06, 2008

Bella & Lava

Och här kommer den sista bildenBella, den finns även i en färgversion, och jag har inte en aning om vilken jag är mest nöjd med, men den svartvita kommer i alla fall här. Och så bilderna på sötvoffsen Lava!








Det var väldigt kul att fota Lava eftersom hon verkade tro att spegelljudet, "klicket", var en signal för att man fick busa. Men det var skoj ändå och man k riktigt se hur busig hon är på bilderna här!

Vilka är era favoriter?

5 kommentarer:

HelenaG sa...

Här kommer lite kommentarer...
Håller med dig om att den svartvita bilden på Bella är snygg och behaglig. Min favoritbild på Lava är nog den där hon ligger i gräset och småkikar sött. Håller med om att den första bilden, mer än den andra, av dina favoriter är ursnygga och ”sagolikt” som du uttryckte dig. Hur i helsike får du såna bilder tagna…Wau! Sen gillar jag av de andra bilderna du tagit av Bella, den tredje och den femte. Ni får vara nöjda med era bilder. Bella är juh även duktig ”modell”. Ha det skönt!

Anonym sa...

Tack så mycket minna, dem blev faktiskt inte så fula som jag trodde :> Guuud va söt min voovis är! Du är bäst

Anonym sa...

Någon mer än jag som sett likheten mellan "mor och dotter"? Titta noga på Bellas svarvita och den sista bilden på Lava bebisen så ser ni ;). Men tycker alla bilder var snygga, Bella ser ut som en ljuvlig skogsälva. Och du Belliz... Du måste börja stå framför kameran mer då du ALLTID och jag upprepar mig ALLTID blir ursnygg på bild!! Många kramar från Emmi-tjejen ;)

Anonym sa...

Sweet babes!

Anonym sa...

Tack så mycket emmi och fanny!!=)
Emmi: Haha då valde jag väll rätt då!
jag hatar att jag inte vet hur korten blir och det. Sen har jag rätt taskig självkänsla som ibland sviker mig ganska mycket. men Jag jobbar på det :)