Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, juni 01, 2008

Påväg till Hundutställning

Snart kommer Gabbsan med Bella och antagligen är väl Sippan och Colleen också med. Då bär det av till Hundutställning. Som jag ska fotografera på. Ska fotografera fina hundar som antagligen har fina stamtavlor.

Det är kallt som fan idag. Om man jämför med gårdagskvällens 29 grader så är det knappt nitton nu och jämngrå himmel. Så mina planer på piratbyxor och papegojtröjan grusades i samma stund som klockan ringde. Långa jeans och ett svart pololinne blev det. Ser ut som jag ska på fest. haha.

Men eftersom det är så kallt tänkte jag mig att jag skulle käka ordentlig mat till frukost. Sån man vanligtvis äter på kvällen. Så jag slängde på lite wok, gick och kollade en stund senare men det var fortfarande lite fruset. Och sen hamnade jag på bloggläsning.

En stund senare så var allting mer eller mindre bränt och jag kunde bara får ner lite grann. Så nu äter jag skivad banan och skivade vindruvor med vispgrädde till. Smaskens.

2 kommentarer:

HelenaG sa...

Hehehe. Sånt händer. ;0) Va kul då att fota på hundutställning. Vad för utställning är det...? Annars allt bra? Du är inte online nåt nuförtiden...

Anonym sa...

men klart du inte ska vara sur.. Fast lite tur har jag att min pappa själv är helt fotointresserad :)
Dock så har jag inte fått hela utan ska betala av en stor del självv men jag är sjukt glad att jag fick en liten spark i rumpan och motivation att jobba ;)