Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juni 06, 2008

Grrr på er läsare

Igår var jag och Bella i Luleå. Med målet att hon skulle få sitt hår fixat och sedan skulle hon och Lava bli fotade, var för sig. Allt gick perfekt och Bellas hår blev jättefint! Dock väcktes jag av sms idag om att håret hade blivit orange! Ojdå. Men det blir säkert bra på måndag när hon åker dit för att klippa sig.

Vi var även en runda på HM. Då hittade jag den här ursnygga klänningen. Som jag inte köpte. Jag köpte istället ett grönt linne med svart tigerränder på. Eller, ja, det är ju en tight klänning egentligen, men de hade inte strl 40 så jag har den som linne. Ångrar lite att jag inte köpte den.. men å andra sidan så behöver jag pengarna.

Flum-rubrik, jag vet. Men nu ska jag fixa bilderna på Bella och Lava!

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar den klänningen! måste kolla om jag hittar den, har inte lyckats än så länge.

hojta när du lagt upp bilderna!

kramar