Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

tisdag, juni 03, 2008

Bild och länkar


Fick en kommentar idag om att jag inte skriver så mycket längre. Men jag har insett att alla kanske inte tycker det är så kul att läsa om allt jag gör. Och när jag läser gamla inlägg så undrar jag varför jag har skrivit det. Det känns som lite smått meningslöst. Precis som det här inlägget gör haha.

Jag vill kunna skriva intressant, skriva som många av mina favoritbloggare gör. Men det kan jag inte. Jag kan helt enkelt inte skriva så som dom gör. Jag skriver på mitt eget sätt. Och som jag skrev nånstans (nu hittar jag inte det) så tänker jag ut det mesta när jag är ute och går och sen när jag är hemma, poff, så är allt borta. Så himla typiskt mig.

Så nu tänkte jag skriva nåt vettigt, men det gick inget bra. Så det blir en bild och sen får alla de bloggar som jag läser lite reklam, snällt vah?

Inga kommentarer: