Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juni 13, 2008

Luledag med urk-mat

Idag har det varit ganska bra faktiskt. Fått inhandlat massor!

  • Rökelse dofterna "Inspiration" och Ros
  • Glasstenar små lila och lite större bruna
  • Bikinibh svart med lila-vit-orange mönster från Lindex
  • Tyg till att sy en penningpung och en sak-pung
  • Pingisracket till Patrik eftersom det andra gick sönder
  • Tennisbollar nu kanske man kan åka och spela nån gång...
  • Frimärken och paketpåse och fått det ivägskickat också
  • Emelies paket hon gillade det
  • Snälla konsekvenskortleken den elaka var lite väl för Niklas, han vägrade hångla med bordsgrannen
  • Tyg till Niklas byxor
  • Grattiskort 7 återstår efter att Emelie fick ett av dom
sååå... tror det var allt, eller Niklas? Bilder på rökelsen och det kommer senare...

Sen har jag och Niklas (tillsammans) spenderat 314 spänn tillsammans på Waldorf i Luleå. Min mat var äcklig så jag åt av alla andras. Bläckfisken var god. Precis som Emmis kyckling och hennes biff, Gabbis kyckling och Bellas färska tonfisk (smakade lite wierd dock). Måste göras om! Men efter sommaren då, så vi har råd haha.

1 kommentar:

xuthus sa...

Jo jag tror nog du fick med allt där :P