Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, juni 25, 2008

Sex and the Parents

Ikväll blir det Sex and the City filmen med Bella och Gabbi. Jag längtar så himla mkt! Sen blir det sova över hos nån av dom, säkerligen Bella. Längtar!

Jag kanske inte är en av de där tjejerna som älskade serien från det först sända avsnittet, men hallå?! jag var typ 7 då. När jag var typ tio, elva, ja lite äldre kanske, så kollade jag på serien för den kändes förbjuden. Jag fick inte ens stanna uppe så länge. Jag satt där med fjärrkontrollen i handen redo att snabbtsnabbt byta kanal om mamma eller pappa skulle upptäcka mig.

Nu tittar jag på den för att jag tycker om den. För att jag kan relatera till personerna i den. För att jag ska se filmen. Bland annat. Men visst, skulle jag sitta hos mamma eller pappa och de skulle komma in, så skulle jag säkert byta kanal om de hade sex just då. Eller grovhånglade eller nåt. Då skulle jag byta kanal ögonabums.

Det här med sex och blommor och bin och blablabla har aldrig varit nåt jag känner mig bekväm med. Gissa om jag höll på att dö när pappa var på väg att ta upp det med mig. Men, nånstans så har jag liksom kommit över det ändå. För det verkar inte direkt vara mammas sak heller. För att få tyst på henne i en diskussion för länge sen så talade jag om att jag är bisexuell. Det ni, det gjorde henne tyst för säkert första gången på tio år, haha!


Glöm inte bort att delta i min tävling! Du kan även ge bort vinsten till en vän eller någon annan som du tycker förtjänar den.

1 kommentar:

Anonym sa...

TT! Tuff tunga.