Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

lördag, juni 14, 2008

ohhh... sneakpreviews...

Snart kommer Niklas hem, han har ju varit o spelat! Men det får han berätta om själv i sin blogg!

Jag har suttit och klurat på en ny tävling... som kommer upp imorrn! Jag hoppas verkligen att det är många som deltar, för ju fler som deltar, desto roligare blir det för mig! Och imorgon klockan 1900, så är frågelådan slut och jag kommer sammanställa alla svaren!

Funderar på att sätta ihop topp-tio-foton-för-i-år-lista, eftersom halva året har gått och jag riktigt känner hur jag har utvecklats! Menmen, det är också en sån där bra framtidsbloggningsidé, för den är som inte tidsbestämd eller nåt coh så vet ni att mellan åtta & tio (oftast runt nio) på morron så dyker det upp ett inlägg. Eller ja, det är ju inte alltid jag sätter mig ner och skriver ihop nåt, men ofta känner jag att "hjälp, vad mycket jag har skrivit idag!" och då känns det skönt att kunna putta fram de lite seriösare inläggen som inte är så oplanerade och veta att morgondagen kommer också få sina inlägg.

Inga kommentarer: