Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, juni 08, 2008

Förklara för mig!?

Jag hoppas verkligen Patrik blir klar med sockerkakan snart, jag är hungrig som en varg. Funderar nästan på om jag ska äta mannagrynsgröt som jag gjorde igår. Alltså, jag gjorde den inte igår, men jag åt det igår. Asch, hopaps ni fattar, haha.
I morse skulle jag ju upp o fiska. Klockan 7 skulle vi åka. Inte då. Nog för att jag var uppe men jag var en levande död så jag tackade nej till det. Ångrar mig lite. Men å andra sidan så slapp jag ju alla myggbett.
Nu sitter jag och skriver på UK's realia (fakta om Storbritannien alltså) och kan någon smart där ute i cybervärlden förklara deras styrelseskick för mig?`Jag fattar verkligen ingenting. Eller ja, att Gordon Brown är premiärminister och att drottningen ska sätta sin autograf på alla lagändringar. Sen tar det stopp, så snälla någon där ute?

Inga kommentarer: