Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

fredag, juni 13, 2008

Modell i sthlm?

jag ska ju som en del vet till Gotland, och då ska jag dessutom vara i sthlm några timmar på vägen dit och på vägen tillbaka, så jag bestämde mig för att fråga en tjej på bdb om hon ville ställa upp som modell. Vi har pratat om det lite innan och nu sa hon ja! Men hon var inte helt säker på att hon skulle vara hemma, men hoppas så jävla mycket det! Håll tummarna!

Eftersom jag ska vara där på två olika datum, den 3/8 och den 11/8 så kanske ngn av er vill ställa upp som modell? Det garanteras självklart inte att bilderna blir jätteproffsiga, men du får använda de bilder som jag väljer ut till att lägga fram här (och på mina bildsidor i övrigt) hur du vill, nästan. Jag står ju för copyrighten så du får ju inte sälja dom och inte ta bort min copyright heller och så där.

P.S. glöm inte bort frågelådan!

Inga kommentarer: