Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

måndag, juni 16, 2008

Dagens!

Det blev inget pluggande idag heller. Mamma har varit här. Vi har varit på stan vilket resulterade i två nya jättesnygga vita t-shirts med tryck på och en vit bh som man kan ha utan axelband. Vi har även stått på Clas Ohlsson och kollat på varandra i kikare. Haha, ganska skoj faktiskt, vi stod ca 25 meter ifrån varandra med den ena som kollade i kikaren och den andra höll nåt i handen, hihohe vad skoj det var. Sen kom vi hem och sen dess så har jag sett de fyra sista SATC säsong 1-avsnitten, jag och Niklas har spelat tennis i en och en halv timme, jag har sett "Mona Lisas leende" och sist men inte minst så har jag svarat på era frågor som dyker upp vid niotiden imorgon (senare idag)!

Inga kommentarer: