Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

onsdag, juni 11, 2008

Trädhoroskop

Angelica hade gjort detta horoskop och då var ju jag också tvungen att prova. Ähum, ja de grå kommentarerna har jag gjort som ni säkert fattar...

Egenskaper Lind

Lindpersoner är osjälviska. De bryr sig alltid om andra och deras bekymmer. De är väldigt bra på att ta hand om andra och är fantastiska föräldrar. (?) fantastisk förälder.... Hm, jag vet inte om jag är kapabel till att hålla med. Jag är duktig på att ta hand om ungar, ja, men bara så länge jag slipepr göra det mer än nån gång i veckan Eftersom lindpersoner är så känsliga och hellre ger än tar lämpar de sig bättre för kreativa jobb än sociala. (!) Ohyeah, det stämmer! Det är viktigt att göra klart för dem redan i unga år att de måste vara sparsamma med sin energi.

Lindpersoners styrka är deras känsliga och delikata natur. Med sitt öppna sätt är de bra på att hörsamma personer i sin omgivning och att inbringa hopp i dem. De tror alltid på människans godhet.

Lindpersoners svaghet är deras mjukhet. De får ofta inte igenom sin vilja i svåra situationer. (?) Hosthost, jag tycker jag är ganska bra på att få igenom min vilja faktiskt. Nästan jobbigt bra tror jag vissa tycker. De flyr hellre in i sin inre värld. De löper dessutom risken att bli utnyttjade av mindre känsliga personer. Deras exakta sätt att tänka kan dock skydda dem.

Lindpersoner bokstavligen blomstrar i ett förhållande när de väl hittat en partner som förstår deras själ, är tolerant och ger dem mycket frihet. De skulle aldrig kunna stå ut i ett förhållande där den andra parten strävar efter dominans. (!) Så rätt, så rätt, som sagt jag vill ha min vilja igenom. Jag vill faktiskt det.



Fanny tyckte att det kändes mer närvarande när jag inte framtidsbloggar, men jag vet inte, jag tycker det känns ganska praktiskt att inläggen som blir utspridda över dagen, alternativt att jag flyttar dom till nästa dag. Mina lite "djupare", längre, inlägg flyttar jag fram så det blir ett per dag, lite jobbigt att läsa annars för er kan jag tycka. Och mina andra, som det här flyttar jag fram en timme eller två för att de ska bli utspridda över hela dagen.

På det sättet så blir det oftare nåt nytt för er att läsa som går in några gånger per dag samtidigt som de som bara går in nån gång får en bättre blandning mellan långa och korta inlägg. Plus att mina jätteoseriösa inlägg osm jag skriver bara för att få nåt skrivet i bloggen blir inte lika många.

Inga kommentarer: