Besök även min hemsida: synvinklar.se
Där finns priser för fotografering och portfolio med mina bästa bilder.

söndag, juni 22, 2008

Såhär fint



är mitt myggbett på högra höften. Det kliar inte, som tur är, men det gör jävligt ont eftersom både byxor och trosa stramar åt där, som ni kan se... Det på vänstra sidan är bara hälften så stort. Bara.

Nu till att ladda in bilderna på datorn och photoshop sen!


Glöm inte bort att delta i min tävling! Du kan även ge bort vinsten till en vän eller någon annan som du tycker förtjänar den.

6 kommentarer:

xuthus sa...

Stackars älsk! :/

Anonym sa...

omfg stackars människa ;O har aldrig trott du var SÅHÄR känslig !!! :O

Unknown sa...

Mja, det här är väl i värsta laget... Men utan tabletterna så ser det ut såhär :/

HelenaG sa...

uuusch så det ser ut! Stakin, måste jag säga. Avundas verkligen inte. Du är då allergisk. kram.

Anonym sa...

världens största myggbett? Myggan lär ju ha varit helt enorm i vart fall när den flög iväg med en halvliter av ditt blod.

Unknown sa...

manuel: kombinationen av att redan ha nedsatt immunsystem (som man har när man är mindre frisk) plus att inte tagit sin medicin och vara mindre tålig mot myggbett ger den här rektionen, jag fattar inte ens hur den jävla myggan kom innanför mina byxor, för det är nedanför linningen som själva bettet sitter.